Voor de mensen die dit lezen en wél in Leuven bij de ORD2025 zijn: ik ben er dit jaar niet, maar als ik je nog een tip mag geven voor de vrijdagochtend om 8:30 uur (ja, dat tijdstip waarop alle sessies afgeladen vol zitten).
Kijk ook eens naar P25: Docent worden – docent zijn.
- Transfer van Competenties van Academische Docenten in het Basis Kwalificatie Onderwijs (BKO)-traject
- Positioneren van meervoudige professionele identiteiten tijdens de vroege carrière: Nederlandse docenten beeldende kunst als casus
- Overgang van feedback geven naar een feedbackdialoog: Professionele Groei van VO-docenten op vijf kerngebieden
- De ontwikkeling van een kennisagenda voor onderwijsprofessionals in Vlaanderen
- De wil is er, maar grip ontbreekt: Waarom medewerkers in hogescholen onderzoek en onderwijs verbinden
Een bijdrage verzorgd door sprekers van Radboud University, Technische Universiteit Eindhoven, Leerpunt.be, Hogeschool van Amsterdam, Universiteit Gent