ORD 2025 – P25: Docent worden – docent zijn

Voor de mensen die dit lezen en wél in Leuven bij de ORD2025 zijn: ik ben er dit jaar niet, maar als ik je nog een tip mag geven voor de vrijdagochtend om 8:30 uur (ja, dat tijdstip waarop alle sessies afgeladen vol zitten).
Kijk ook eens naar P25: Docent worden – docent zijn.

  • Transfer van Competenties van Academische Docenten in het Basis Kwalificatie Onderwijs (BKO)-traject
  • Positioneren van meervoudige professionele identiteiten tijdens de vroege carrière: Nederlandse docenten beeldende kunst als casus
  • Overgang van feedback geven naar een feedbackdialoog: Professionele Groei van VO-docenten op vijf kerngebieden
  • De ontwikkeling van een kennisagenda voor onderwijsprofessionals in Vlaanderen
  • De wil is er, maar grip ontbreekt: Waarom medewerkers in hogescholen onderzoek en onderwijs verbinden

Een bijdrage verzorgd door sprekers van Radboud University, Technische Universiteit Eindhoven, Leerpunt.be, Hogeschool van Amsterdam, Universiteit Gent

0 0 stemmen
Bericht waardering
Abonneer
Abonneren op

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

0 Reacties
Inline Feedback
Bekijk alle reacties
0
Tips, opmerkingen, aanvullingen, ideeën naar aanleiding van dit bericht?x