feb 192016
 


Het blijkt dat de versie van het rapport zoals ik die hier besproken heb een conceptversie was die eigenlijk nog niet op de website had moeten verschijnen. Daarom heb ik de blogpost even gearchiveerd in afwachting van de definitieve versie.

Deel dit bericht:

  3 reacties aan “Gelezen: Rapport ondersteuning docenten bij online leren [update]”

Reacties (3)
  1. Dank voor de leestip, dat rapport had ik gemist ­čÖé Wat vreemd trouwens dat er een verwijzing naar het lerarenregister in staat als dwangmiddel…uh motivatiemiddel om docenten te professionaliseren. Dat gaat toch enkel op voor po/vo/mbo en niet hbo? Wel mooi jouw afweging over de profielen van mensen die deelnemen aan bepaalde activiteiten. De scheiding formeel/non-formeel/informeel leren en wat er geleerd wordt vind ik ook altijd wel een interessante om naar te kijken.
    enne zijn iXpiratiemiddagen open voor iedereen vanuit de netwerkgedachte?

  2. aha … gelukkig heb ik je blog nog in mijn RSS-krantje ;). Benieuwd wat het verschil straks zal zijn met de definitieve versie.

    • Ik heb mijn blogpost uiteraard ook gewoon even opgeslagen en zal hem naast de nieuwe/uiteindelijke versie houden, maar aangezien de versie die ik gelezen had offline gehaald zou worden vond ik het nu niet nodig om dat te laten staan.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.