Moet ik nou over UPC gaan klagen?

 Gepubliceerd door om 21:00  UPC
jan 032007
 
“Ik mag vaak klagen over UPC, want face it, er is veel te klagen over UPC, maar zeg niet dat ze daar stilzitten. De kabelreus heeft een heus ‘webcare’-team, wat naar mijn idee een online editie van de klantenservice is, en zij lezen weblogs.”

(bron)

Peter Breuls krijgt zijn PVR binnenkort binnen. Ik had afgelopen zaterdag besloten om er toch maar het geld aan te wagen. Niet in de laatste plaats omdat onze TV (beeldbuis, 50cm diagonaal) na zo’n 12 jaar besloten heeft dat het bijna welletjes geweest is. Met een aanschafprijs van indertijd 500 gulden zit een reparatie er (helaas) niet in. En dus moeten we wel een nieuwe TV gaan kopen. En tja, dan kom je automatisch uit bij een HD-ready LCD TV en dan heb je natuurlijk ook weer meer aan de wat betere beeldkwaliteit van digitale televisie.
Aankoopbeslissing is overigens nog niet gevallen, ik hou me aanbevolen voor tips/ervaringen wat dat betreft. Omvang max 81cm, prijs maximaal zo’n 800 euro, belangrijkste kandidaat is voorlopig de Samsung LE32R32B.
Maar begrijp ik het bericht van Peter nu goed als ik het lees als “klagen op UPC kan helpen bij het versnellen van het toesturen van de PVR”?
Wat een knudde bedrijf zeg! ;-)

Deel dit bericht:

  5 reacties aan “Moet ik nou over UPC gaan klagen?”

Reacties (5)
  1. Internet en bellen doe ik al jaren met UPC . En …. ben daar gewoon tevreden over. Digitale TV stel ik zo lang het kan uit. En mijn tv http://koopjes.punt.nl/upload/ariston… doet het ook nog prima en hopelijk nog heel lang.

  2. Da’s toevallig. Ik heb vorige week ook net een LCD-tv aangeschaft. En wel een Samsung LE26R72B ( http://www.samsung.com/nl/products/tv… ). Hij bevalt me heel goed, vooral vanwege het messcherpe beeld. De contrastwaarde is 3000:1, wat hoger is dan bij veel andere merken, maar staar je daar niet blind op, want ik heb twee Samsungs vergeleken die beide 3000:1 hadden, maar de ene had toch duidelijk een beter beeld dan de andere.
    De verkoper adviseerde me om een betere scartkabel aan te schaffen (‘vanaf € 60, meneer’) evenals een betere coaxkabel. Maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, want het beeld is gewoon prima.

  3. @Jean: ik had het niet erg gevonden als onze TV het nog een jaartje of twee uitgehouden had. En voorlopig hou ik mezelf nog voor dat het maar voor één jaartje digitale tv testen is.

    @Paul: ik heb lang geleden al geleerd dat de prijs van een kabel meestal niets zegt over de kwaliteit. Weet je nog wat die andere Samsung was die minder helder was?
    Overigens kan ik iedereen aanraden eerst met je partner de Mediamarkt te bezoeken voordat je een LCD TV gaat kopen. Wij zijn in Eindhoven geweest. Daar heb je enorm veel modellen in de showroom hangen/staan. Ideaal om een indruk te krijgen van beeldkwaliteit, maar meer nog het model (welke is lelijk en welke niet), omvang etc.
    Dat werkt veel beter dan plaatjes op een website.

  4. @Pierre: die andere Samsung was de LE27S71B.

  5. Oh, goed om te weten, want dat was het kleinere alternatief voor de LE32R32B dat we op het oog hadden. De LE27S71B hing bij Mediamarkt aan de muur en maakte daar juist een goede indruk.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.