“User generated content, weblog’s, wiki’s, RSS-feeds, PODcasting, VODcasting, het zijn allemaal ontwikkelingen die een steeds grotere rol gaan spelen binnen de uitgeefbranche. Maar de belangrijke vraag die hiermee samenhangt is: hoe zal de LEZER zich in de toekomst ontwikkelen? Wat wil deze nieuwe lezer? En welke rol kan de uitgever hierin spelen? In het seminar Het nieuwe uitgeven gaan we op zoek naar de antwoorden!”(bron)
Dat is ook wat zeg, een gratis seminar met zulke onderwerpen waarbij wordt aangegeven “Dit seminar is niet bedoeld voor (IT-) consultants”. Nou, dan niet. Maar als jij 21 februari nog geen plannen hebt en je behoort wél tot de doelgroep (Vertegenwoordigers van Universiteiten en Hogescholen staan bijvoorbeeld wel weer in dat lijstje), dan kun je je hier inschrijven.
Bij het nieuwe uitgeven wordt ook gesproken over burgerjournalistiek en de prosumer (of conducent?)
Een sterk voorbeeld kom ik net toevallig tegen via het AD:
http://spaces.msn.com/doolhoff-com/bl… !8A7A1D8740BA8A93!226.entry
Dan lopen de rillingen je wel even over de rug!