“Internetdienstverlener Bbned heeft in alle stilte de Nijmeegse provider InterNLnet overgenomen. Uit gegevens van de Kamer van Koophandel blijkt de acquisitie op 18 juli te zijn voltooid.”(bron)
Ik heb nogal een geschiedenis van internet via providers die overgenomen worden. Ik zat bij Zonnet, dat Versatel werd en daarna Tele2. En nu is InterNLnet, dat mijn SURFSnelADSL verbinding verzorgt overgenomen door Bbned. Niet dat ik er ooit last van gehad heb hoor. In tegendeel. De helpdesk van Tele2 bijvoorbeeld was beter dan van Zonnet en ik hoop dat dat nu ook voor InterNLNet gaat gelden. Want hoewel ik ze gelukkig alleen in het begin even nodig gehad heb (toen ze me een maand te vroeg probeerden aan te sluiten en dat niet goed deden), is een helpdesk die alleen tijdens werkdagen en kantooruren bereikbaar is, niet meer van deze tijd. Internet gebruik je thuis zeker ook ’s avonds en in het weekend en als je verbinding het dan niet doet is het vervelend om tot de dag erna te moeten wachten. En sowieso, vanaf je werk bellen over een probleem met je internetaansluiting thuis is ook niet handig want dan kun je er op afstand toch niets aan doen.
Nou ja, we zullen zien.