Geen netwerk

Sinds vanmiddag ligt mijn ADSL-verbinding er uit en zelfs inbellen gaat heel traag (16,8 kbps). Het goed nieuws was dat mijn ADSL-modem aangeeft dat de upgrade van de telefooncentrale hier in Deurne blijkbaar uitgevoerd is en ik nu 3 6Mbps download heb. Maar het lijkt alsof een deel van de upgrade niet goed gegaan is.
[update 19:11] Toen ik vanmiddag de helpdesk van Versatel probeerde te bellen kreeg ik een bezettoon, nu ging het contact krijgen heel snel. De vriendelijke helpdeskmedewerker liet me door alle instellingen van het modem lopen, nogmaals mijn accountgegevens invoeren en daarna deed het modem het weer. Ook hij kon niet verklaren waarom (ik had namelijk niets anders ingevoerd, alleen nogmaals ingevoerd) en gaf aan dat het modem blijkbaar “in de war geraakt” was na de snelheidsverhoging eerder vandaag. Overigens had ik het modem al een paar keer aan en uit gezet, dat had niet geholpen. Maar ik ben dus weer happy en nu 2x zo snel happy als vanochtend. 8)

0 0 stemmen
Bericht waardering
1 Reactie
Inline Feedback
Bekijk alle reacties
duimdog
18 jaren geleden

Is dat overzetten naar een nieuwe server nu al gelukt inmiddels? daar heb ik je verder niet meer over gehoord?