Aug 082013
 

Artikel_EIT Omdat we dit jaar niet aan één stuk weg zijn geweest en tussendoor ook thuis waren, ben ik niet de hele zomer offline geweest. Dat was maar goed ook, want ook bij Springer werken ze door. Van de twee laatste hoofdstukken van het proefschrift had ik al te horen gekregen dat ze accepted waren “pending minor changes”.

Ik heb er (uiteraard) voor gezorgd dat voor beiden die minor changes bij de desbetreffende uitgevers waren voordat mijn vakantie van start ging. Van het voorlaatste hoofdstuk kreeg ik tijdens mijn vakantie al het bericht dat de wijzigingen voldoende waren en daarna de proefdruk om de gewijzigde opmaak te controleren (is gebruikelijk omdat het journal dan echt helemaal de eigen huisstijl toepast). En dat hoofdstuk staat nu ook online bij Springer.

Ten opzichte van de versie die in het proefschrift staat zijn er een aantal dingen aangepast. Zo is de inleiding uitgebreid met meer verwijzingen naar andere literatuur en is het onderdeel discussion uitgebreid met een aantal punten.

Het wordt dus weer hoog tijd om voor nieuwe data te gaan zorgen om over te kunnen publiceren. 😉

 

p.s. Nee, ik krijg geen cent van de kosten die je zou moeten betalen als je het artikel los zou moeten aanschaffen. Is natuurlijk ook wel hét pluspunt van Open Access Journals.

Deel dit bericht:

  2 reacties aan “Artikel: Comparing student and expert-based tagging of recorded lectures”

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.