ICT en Onderwijs BLOG

  • Home
  • Pierre Gorissen

E-learning Themasite maart 2007

 Gepubliceerd door Pierre om 21:07  e-Learning
mrt 012007
 

De maart 2007 editie van de SURF E-learing Themasite staat online met deze maand de volgende bijdragen:
* Komt er werkelijk een ander type student in de collegebanken te zitten?
* Multi-user online serious games als onderwijsmethode
* “Spreken is zilver, maar focussen is goud“
* De ontwikkeling van een Persoonlijke CompetentieManager
* Grassroots blijkt een aanjager voor innovatie op de werkvloer

De E-Learning Themasite is te vinden op http://e-learning.surf.nl/ en beschikt natuurlijk ook over een RSS-feed.

Ook interessant:

  • Interessant: MOOC Café over blended learning
    Interessant: MOOC Café over blended learning
  • Experimenten met Learning Analytics
    Experimenten met Learning Analytics
  • Innovate My School Guide 2015/2016
    Innovate My School Guide 2015/2016
  • De post-HBO e-Learning gaat weer van start!
    De post-HBO e-Learning gaat weer van start!
Deel dit bericht:
 Tags: e-Learning

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.

  Blogger.com nu ook invited guests only   Online conference on the use of Web 2.0 for content sharing in learning and teaching

Abonneren

RSS Mail Twitter Google+

Kalender

maart 2007
M D W D V Z Z
« feb   apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Recente berichten

  • Twitterarchief 16-02-2019
  • Twitterarchief 15-02-2019
  • Twitterarchief 14-02-2019
  • LCD Paneel gemaakt van LED Strips
  • RGB LCD Matrix aansturen met Arduino / ESP8266
  • Twitterarchief 01-02-2019
  • Google+ gaat verdwijnen, kan ik straks nog wel inloggen op andere sites?
  • Worden leerlingen slimmer door meer gymlessen?
  • Twitterarchief 31-01-2019
  • Open Source hardware in de tijd van AliExpress

Archief

Tags

3d printen Agenda Algemeen Android apple arduino e-Learning eBooks Edubloggers Edupodcast Film en Boek fontys Geocoding Google Grappig Hardware Internet iOS ipad iphone jailbreak Leertechnologie Media Microblogging microsoft MOOC Onderwijs onderzoek Persoonlijk Presentatie Publicatie RaspberryPi Screencast Second Life skype SURF tip Tools tweets Twitter twitterarchief Video Videoconferencing Weblectures windows
ipv6 ready

Categorieën

Recente Reacties

  • Speakup Zakelijke telefonie - Nog wat meer stoeien met LTI + xAPI + Moodle + Xerte + SCORM Cloud
  • Petra - Google+ gaat verdwijnen, kan ik straks nog wel inloggen op andere sites?
  • Kay - Is de Silhouette Cameo 3 een goede vervanger voor een Axidraw?
  • Florina - Pop-up kaarten maken met de Snijplotter
  • Blogict - OWD2018 - Sessie over ict-geletterdheid van studenten
  • ict blogger - Sneeuwvlokken voor gevorderden
  • Wilfred Rubens - Neem ik Google, Siri en Alexa straks mee naar mijn werk?
  • Raoul Teeuwen - Home Assistant en Google Home Mini
  • JaapJan Vroom - Nog wat meer stoeien met LTI + xAPI + Moodle + Xerte + SCORM Cloud
  • Pierre - Stoeien met LTI + xAPI + Moodle + Xerte + Learning Locker

RSS The Active Geek

  • Aliens die in de zee leven
  • Gedaan: Duiken in Mexico met ProDive
  • Ruïnes van Cobá en Tulum
  • Duikdag 13 – Mama Niñas + Sabalos
  • Duikdag 12 – Cenotes El Pit en Dos Ojos

RSS iXperium

  • Museumplein Adelbrecht
  • Interactief en activerend lesgeven met digiborden
  • Nieuwe publicatie: Organiseren van gepersonaliseerd leren
  • Nieuwe publicatie: Leren programmeren in het basisonderwijs
  • Seminar Gynzy in iXperium Arnhem
  • iXspace 3D-print pioniers in Nijmegen van start!
  • Doe, speel en leer op de iXpiratiemiddag Nijmegen voor het jonge kind
  • iXperium Designteam St Ludgerus van start
  • Robotica en ai bij Nijmeegse beweging (digitale) geletterdheid
  • Telemetrie: de kunst van het gericht verzamelen en interpreteren van toetsgegevens
Creative Commons Licentie Disclaimer en Privacybeleid Suffusion theme by Sayontan Sinha
Deze site gebruikt cookies voor het verzamelen van anonieme gebruiksgegevens. Deze cookies worden deels ook door externe aanbieders (YouTube, AddtoAny) geplaatst.
Als je deze website blijft gebruiken geef je je toestemming hiervoor.
OkLees meer