“Vanaf deze maand krijgen de meeste klanten van KPN op de factuur tijdelijk een code vermeld. Deze code is te gebruiken om op eenvoudige wijze kosteloos informatie over de telefoonrekening en gesprekskosten op te vragen via de website www.kpn.com.”(bron)
he he, het werd tijd zeg. KPN had al een tijdje de mogelijkheid om via de website je telefoonrekening in te zien. Maar de manier waarop was te knullig voor woorden. Je moest eerst een account aanmaken, dan moet je een week of twee wachten todat je via de gewone post (niet via e-mail dus) een code krijgt waarmee je dan je account kunt activeren. Maar toen ik twee maanden geen gebruik van mijn account gemaakt had werd het automatisch gedeactiveerd. Moest ik weer door de hele mallemolen. Nou daar had ik dus geen zin in. Dit lijkt er dus meer op.
in november 2003 kon ik nog mijn telefoonrekening online kosteloos bekijken, maar sinds het nieuwe jaar 2004 kan ik er niet meer in.
Wat is de oorzaak?
Bijkbaar is het niet meer mogelijk.
Ik moet toegeven dat ik het niet (meer) geprobeerd heb, maar ik kreeg vandaag deze melding:
===================
Aanmelden met Actiecode
Deze actiecode is niet meer actief
Het is niet meer mogelijk om met de actiecode direct toegang te krijgen tot uw online telefoonrekening. Natuurlijk kunt u zich nog steeds eenvoudig en snel aanmelden.
Zo heeft ook u voortaan online inzicht in uw telefoonrekening.
===================
Experiment mislukt blijkbaar…
Zie ook: http://www.gorissen.info/pi… voor een vervolg op mijn reactie hierboven.
En bedankt voor de tip!
ik had code gekregen en bleek dat ik kan niks mee,dus aanvraag was voor niets .
Grotjes katja
Hoi Katja,
Bedoel je de code op de rekening?
Nee, dat klopt, die werkt niet meer, maar na registreren op de KPN website kun je nu ook zonder code toegang krijgen. Zie http://www.gorissen.info/pi…
Zie ook: http://www.gorissen.info/pi…
Telefoonrekening online is zeer moeilijk te vinden.
De oude versie was veel makkelijker
Corrie Maier
Daarom heb ik ook hier: http://www.gorissen.info/pi… een korte uitleg neergezet. De KPN website is gewoon niet heel handig, maar als je de weg er een beetje weet valt het wel mee (vind ik).
wy zyn onze code kwyt
wy zou de graag een nieuwe code willen bvd fam kollenburg
Ehm, mij lijkt dat het beter is dat bij de KPN te vragen. Ik ga daar niet over.