Artikel: Does tagging improve the navigation of online recorded lectures by students?

BJET_artikel Hoewel het al weer een tijdje geleden lijkt dat ik mijn proefschrift mocht verdedigen (komt waarschijnlijk ook door de heleboel andere leuke dingen die ik sindsdien heb mogen doen), was er nog één dingetje dat ik nog eventjes moest afronden.
Ik had me namelijk als doel gesteld om alle onderzoekshoofdstukken uit mijn proefschrift (dus niet de inleiding en het theoretisch kader) te publiceren. Voor hoofdstuk 3, 4 en 5 was dat ook al gebeurd voor de verdediging. Hoofdstuk 7 en 8 waren op dat moment geaccepteerd voor publicatie onder voorwaarde van ‘minor changes’. Die minor changes waren voor hoofdstuk 8 redelijk snel verwerkt en dat verscheen afgelopen augustus online. En nu, een paar maanden later is ook het laatste inhoudelijke hoofdstuk uit mijn proefschrift als artikel beschikbaar.

Het is maar goed dat er al weer een paar zaken in de steigers staan. Want hoewel het gepubliceerd krijgen van onderzoeksresultaten soms lijkt op het door een heleboel hoepels moeten springen, geeft het mij in ieder geval ook steeds veel voldoening als een artikel succesvol door die extra kwaliteitscontrole gekomen is. Er volgen er dus zeker nog wel meer de komende maanden/jaren. 🙂

0 0 stemmen
Bericht waardering
2 Reacties
Inline Feedback
Bekijk alle reacties
trackback

Artikel: Does tagging improve the navigation of online recorded lectures by students? http://t.co/zZR9tlFWCl

trackback
11 jaren geleden

Does tagging improve the navigation of online recorded lectures by students?
Via Pierre Gorissen http://t.co/hukWicsiDV