Je kunt het gedurfd noemen, grappig, hilarisch, ik vind het vooral gevaarlijk wat Toshiba hier doet. Ze hebben een website in het leven geroepen voor hun nieuwe, nog niet van naam voorziene, Android Tablet. Het apparaat is nog 100% vaporware: er is nog geen datum van beschikbaar komen (“this spring”), nog geen prijs waarvoor hij verkocht gaat worden, nog geen video’s waarop je het apparaat kunt zien.
Dat allemaal is op zich nog niet zo vreemd, dat doen veel leveranciers. Maar als je er met een iOS apparaat zoals de iPad naar toe gaat, dan wordt je doorgestuurd naar deze pagina. Tja, je concurrent uitlachen levert je voldoende publiciteit op. En als het ze lukt om dit voorjaar (dus voor juli 2011) een tablet op de markt te brengen die écht concurrerend is aan de iPad, dan zal ik daar zeker ook (weer) over schrijven.
Maar ik beloof ze ook dat ik uitgebreid aandacht zal besteden aan hun flater als ze er niet in slagen om dat apparaat te leveren. Als echte Hollander zeg ik: “eerst zien en dan geloven” en natuurlijk “wie het laatst lacht, lacht het best”!
(getipt door Android Police)