Effe denken….

“Naar aanleiding van een studie naar consumentenbeschermingswetgeving overweegt de Europese Commissie om het recht om gekochte goederen binnen bepaalde tijd terug te brengen, ook te laten gelden voor online gekochte digitale goederen zoals muziek en films.”

(bron)

Ik kan het niet helpen, maar ik vind het heerlijk als ik al die berichten voorbij zie komen van een industrie op zoek naar een nieuw bedrijfsmodel. Het doet mij regelmatig denken aan een spannende serie op TV. Daar lijkt dan de ene week de held het onderspit te delven en de slechterik lijkt te winnen. Maar dan gebeurt er weer iets onverwachts, de vluchtauto van de slechterik wordt door een niets vermoedende agent aangehouden of zo. En dan moet je een week wachten om te ontdekken of die agent de arrestatie van haar leven maakt of overhoop geknalt wordt door de slechterik.
Maar is die slechterik wel door en door slecht en neemt de held nu steekpenningen aan? O jee, weer wachten tot volgende week voor de volgende aflevering voordat we dat te weten komen….