Fiber problemen

“Carrier Fiber Problem
Our carrier is currently experiencing a fiber problem. A fiber has been cut. The fiber is redundant but for unknown reasons the second fiber did not take over. The carrier is working to resolve the issue.
This is very serious issue affecting many customers.”

Leuk natuurlijk dat deze toelichting op de servage.net website zelf stond, want daar kon ik in ieder geval ook niet bij komen de afgelopen paar uur.

0 0 stemmen
Bericht waardering
5 Reacties
Inline Feedback
Bekijk alle reacties
DuiMDog
17 jaren geleden

Het mag dan zo zijn dat Servage heel veel biedt voor weinig geld, maar als ik zo af en toe je ervaringen lees dan valt er op de betrouwbaarheid nog wel wat af te dingen…:(

Pierre
17 jaren geleden

Ze hebben inderdaad meer dan hun deel van grootschalige problemen.
Overigens betekent dit praktisch ook dat berichten en zo over gisteren tot morgen zullen moeten wachten. Ik begin over een uurtje of zo aan mijn terugreis en dan is het morgenmiddag NL-tijd voordat ik weer een fatsoenlijke internetverbinding heb.

Pierre
17 jaren geleden

Ik was net op tijd thuis om mee te maken dat ze overschakelden naar de oorspronkelijke hoofdkabel.

Willem
17 jaren geleden

Welcome back home!
Ga je morgen in Rotterdam ook bloggen? :-)

Pierre
17 jaren geleden

Je bedoelt zoals jij hier deed? Denk het niet. Hoezo? Wilde je en foto met handtekening van de dames dan? ;-)